Regulamin sklepu internetowego ane.Outlecik

§1 Postanowienia ogólne

  • Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego działającego pod adresem: url: aneoutlecik.pl prowadzonego przez:
    ANETA KOŁODZIEJ, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą 

ane.Outlecik ANETA KOŁODZIEJ, z siedzibą w 32-436 Tokarnia 116, NIP: 6812111603, REGON: 541377480, zwaną dalej „Sprzedawcą”.

  • Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest pod adresem e-mail: sklepaneoutlecik@gmail.com oraz telefonicznie: 534927833. 
  • Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i Przedsiębiorców korzystających ze sklepu, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej.
  • Warunkiem złożenia zamówienia w Sklepie jest zapoznanie się i akceptacja niniejszego Regulaminu.

§2 Definicje

  • Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna dokonująca zakupu w Sklepie.
  • Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • Towar – odzież outletowa dostępna w ofercie Sklepu.
  • Outlet – nowa odzież pochodząca m.in. z końcówek kolekcji, nadwyżek magazynowych lub zwrotów konsumenckich. Towary mogą nie posiadać oryginalnych metek lub opakowania.
  • Umowa sprzedaży – umowa zawarta na odległość pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu.

§3 Produkty i dostępność

  • Wszystkie oferowane produkty są nowe, oryginalne i pełnowartościowe, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej w opisie produktu. 
  • Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany oferty i cen w dowolnym momencie.
  • Zdjęcia produktów mają charakter poglądowy i mogą nie oddawać w pełni wyglądu rzeczywistego, (np. odcienie kolorów mogą różnić się w zależności od ustawień monitora).

§4 Składanie zamówień

  • Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez stronę internetową Sklepu.
  • W celu złożenia zamówienia Klient wybiera interesujące go produkty, rozmiary oraz dodaje je do koszyka.
  • Po podaniu danych do wysyłki i wyborze metody płatności Klient potwierdza zamówienie.
  • Złożenie zamówienia stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży.
  • Umowa zostaje zawarta z chwilą przesłania Klientowi wiadomości e-mail z potwierdzeniem realizacji zamówienia.

§5 Ceny i płatności

  • Ceny widoczne na stronie są podane w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.
  • Do zamówienia doliczany jest koszt dostawy, zależny od wybranej metody wysyłki.
  • Klient może dokonać płatności:
    • Szybkimi przelewami online oraz blik,
    • gotówką lub kartą płatniczą (tylko przy odbiorze osobistym).

§6 Dostawa i odbiór zamówień

  • Zamówienia realizowane są wyłącznie na terenie Polski.

  • Dostępne formy dostawy/odbioru:
    • Paczkomat InPost (koszt: 15,99 zł)

    • Kurier InPost (koszt: 17,99 zł)

    • Odbiór osobisty (koszt: 0 zł) w siedzibie Sprzedawcy (Tokarnia 116, 32-436).

  • Czas realizacji zamówienia:
    • Przy wysyłce: 1-3 dni robocze od zaksięgowania płatności,

  • Koszty dostawy są widoczne podczas składania zamówienia i zależą od wybranej metody.

  • W przypadku odbioru osobistego:
    • Odbiór możliwy jest w godzinach [10:00-18:00 w dni robocze – po uprzednim kontakcie z sprzedawcą],

§7 Odstąpienie od umowy (zwroty)

  • Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania towaru.
  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy poinformować Sprzedawcę, np. przez e-mail: sklepaneoutlecik@gmail.com.
  • Towar należy zwrócić w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy, na adres: 32-436 Tokarnia 116.
  • Zwrot płatności następuje w terminie do 14 dni roboczych od otrzymania produktu z powrotem.
  • Produkt nie może nosić śladów użytkowania; powinien być odesłany w stanie nienaruszonym, z metkami (jeśli były załączone).
  • Koszt odesłania towaru ponosi Klient.

§8 Reklamacje

  • Sprzedawca odpowiada za zgodność towaru z umową, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego oraz ustawą o prawach konsumenta.
  • Reklamacje można składać drogą mailową: sklepaneoutlecik@gmail.com. 
  • Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Klienta, numer zamówienia, opis wady oraz preferowany sposób rozwiązania sprawy.
  • Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni kalendarzowych od jej otrzymania.

§9 Ochrona danych osobowych

  • Administratorem danych osobowych Klienta jest Sprzedawca – ANETA KOŁODZIEJ, prowadząca działalność gospodarczą jako ane.Outlecik.
  • Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówienia oraz ewentualnych zwrotów i reklamacji.
  • Klient ma prawo wglądu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
  • Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności

§10 Postanowienia końcowe

  • W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy Ustawy o prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym momencie. Do zamówień złożonych przed datą wejścia zmian w życie obowiązuje wersja regulaminu obowiązująca w chwili złożenia zamówienia.
  • Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Sklepu i może być pobrany oraz zapisany przez Klienta.
Przewijanie do góry